[Mvmt] - The Movement Online Gaming Network*

[Mvmt] - The Movement Online Gaming Network*

Official Clan forum of The Movement Online Gaming Network
 
HomeFAQRegisterLog in

Share | 
 

 Tomb Raider Underworld

Go down 
AuthorMessage
tuffmuff
THE 1st Lady*
THE 1st Lady*
avatar

Post # : 3462
Age : 36
Location : H-town, Texas
Status : keeping my peace

PostSubject: Tomb Raider Underworld   Mon Dec 29, 2008 3:31 pm

Does anyone have this game yet?

If u do, do u like it?

Lastly, does anyone know if its going to be patched for trophies in the future?

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.ps3trophies.org
TonyAlmighty
Consigliere*
Consigliere*
avatar

Post # : 1744
Age : 38
Location : Westcheddar, NY
Status : "Amateurs talk strategy. PROFESSIONALS talk logistics."

PostSubject: Re: Tomb Raider Underworld   Tue Dec 30, 2008 11:07 am

I hear the game isn't bad, I'm gonna wait awhile for a Amazon sale before I cop though. Right now I don't think there is any trophy support, but that's proba gonna change in the future.
Back to top Go down
View user profile
tuffmuff
THE 1st Lady*
THE 1st Lady*
avatar

Post # : 3462
Age : 36
Location : H-town, Texas
Status : keeping my peace

PostSubject: Re: Tomb Raider Underworld   Tue Dec 30, 2008 12:32 pm

Yeah I'm not gonna get it until I'm somewhat done with Fallout. I also refuse to play any more games that might get trophies later. I'm replaying Uncharted for this reason. Smile Thanks for the info.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.ps3trophies.org
TonyAlmighty
Consigliere*
Consigliere*
avatar

Post # : 1744
Age : 38
Location : Westcheddar, NY
Status : "Amateurs talk strategy. PROFESSIONALS talk logistics."

PostSubject: Re: Tomb Raider Underworld   Tue Dec 30, 2008 1:42 pm

Your a true gamer Muff, I'm replaying GTA myself. I know your digging Fallout.

Ohh, let me help you out there sweetie...
Quote :
"Don't play games with a girl who can can't play better"
Back to top Go down
View user profile
tuffmuff
THE 1st Lady*
THE 1st Lady*
avatar

Post # : 3462
Age : 36
Location : H-town, Texas
Status : keeping my peace

PostSubject: Re: Tomb Raider Underworld   Tue Dec 30, 2008 3:38 pm

Fallout is the SHIT. I stayed up WAY too late playing last night and am paying for it today. I can barely get any work done between goofing off here and half falling asleep on my keyboard. LOL

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.ps3trophies.org
TonyAlmighty
Consigliere*
Consigliere*
avatar

Post # : 1744
Age : 38
Location : Westcheddar, NY
Status : "Amateurs talk strategy. PROFESSIONALS talk logistics."

PostSubject: Re: Tomb Raider Underworld   Tue Dec 30, 2008 3:40 pm

I told you. cheers
Back to top Go down
View user profile
tuffmuff
THE 1st Lady*
THE 1st Lady*
avatar

Post # : 3462
Age : 36
Location : H-town, Texas
Status : keeping my peace

PostSubject: Re: Tomb Raider Underworld   Mon Feb 09, 2009 8:05 am

Did this game ever get patched for Trophies?

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.ps3trophies.org
tuffmuff
THE 1st Lady*
THE 1st Lady*
avatar

Post # : 3462
Age : 36
Location : H-town, Texas
Status : keeping my peace

PostSubject: Re: Tomb Raider Underworld   Mon Mar 16, 2009 11:21 pm

This game has yet to be patched for trophies so it gets a big BOO from me.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.ps3trophies.org
tuffmuff
THE 1st Lady*
THE 1st Lady*
avatar

Post # : 3462
Age : 36
Location : H-town, Texas
Status : keeping my peace

PostSubject: Re: Tomb Raider Underworld   Tue Aug 04, 2009 9:17 am

So apparently this game was patched for trophies back in MAY! Tony wtf? You're suppose to be letting me know these things. j/k

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.ps3trophies.org
tuffmuff
THE 1st Lady*
THE 1st Lady*
avatar

Post # : 3462
Age : 36
Location : H-town, Texas
Status : keeping my peace

PostSubject: Re: Tomb Raider Underworld   Tue Aug 04, 2009 11:31 pm

this is one of the glitchiest games I have ever played... at one point during a whole cutscene Lara Croft's right arm was sticking out of her stomach. I tried to take a pic but my camera's dead.

WTF? out of her stomach no shit.

its fun though. just glitchy. i'm afraid its going to kill my system.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.ps3trophies.org
Sponsored content




PostSubject: Re: Tomb Raider Underworld   

Back to top Go down
 
Tomb Raider Underworld
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» TOMB RAIDER ANGELINA JOLIE 1:2 SCALE FULL STATUE
» The Wind Raider
» The Trail To The Underworld Of Mermaids
» *SPOILERS* 2012 Sub Exclusive and More named!!
» Mipedians

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
[Mvmt] - The Movement Online Gaming Network*  :: Rally Central :: The Game Zone-
Jump to: