[Mvmt] - The Movement Online Gaming Network*

[Mvmt] - The Movement Online Gaming Network*

Official Clan forum of The Movement Online Gaming Network
 
HomeFAQRegisterLog in

Share | 
 

 The Gamer

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
JayGood
Capofamiglia*
Capofamiglia*
avatar

Post # : 2964
Age : 39
Location : Dolla$,TX
Status : Mvmt Mogul

PostSubject: The Gamer   Thu Jan 21, 2010 12:33 am





LOL

~Goodz~

_________________
"That's exactly what you have... thanks, but no thanks. Why would I want to be apart of a "CLAN", when I'm involved in a Network? This is The Movement...."
Back to top Go down
View user profile http://www.themvmt.net
Hells
Civilian
avatar

Post # : 583
Age : 38
Location : O.C. California
Status : Master of Badassery

PostSubject: Re: The Gamer   Thu Jan 21, 2010 12:55 am

LOL
Back to top Go down
View user profile
prboi400
I AM The Mvmt
I AM The Mvmt
avatar

Post # : 852
Age : 27
Location : Fort Lauderdale, Florida
Status : Chillin

PostSubject: Re: The Gamer   Thu Jan 21, 2010 2:17 am

lmfao funny shit
Back to top Go down
View user profile
GenXGamer
Civilian
avatar

Post # : 892
Age : 45
Location : Southern Cal
Status : on Sabaticle, leave a message...Beeeeep

PostSubject: Re: The Gamer   Thu Jan 21, 2010 3:28 am

it's almost like a wet dream come true, nothing more would give me pleasure than to throttle the shit outta some smack talkin' fool in real life, could be my age but i fail to find the humor in this sad mirrior of reality which is gaming, sadder yet i caught all of what he was talking about concerning the game..
Back to top Go down
View user profile
JayGood
Capofamiglia*
Capofamiglia*
avatar

Post # : 2964
Age : 39
Location : Dolla$,TX
Status : Mvmt Mogul

PostSubject: Re: The Gamer   Thu Jan 21, 2010 10:43 pm

He damn near had me sold on the game...LMAO!!



~Goodz~

_________________
"That's exactly what you have... thanks, but no thanks. Why would I want to be apart of a "CLAN", when I'm involved in a Network? This is The Movement...."
Back to top Go down
View user profile http://www.themvmt.net
GenXGamer
Civilian
avatar

Post # : 892
Age : 45
Location : Southern Cal
Status : on Sabaticle, leave a message...Beeeeep

PostSubject: Re: The Gamer   Thu Jan 21, 2010 11:48 pm

ahhhhh no shit huh?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: The Gamer   

Back to top Go down
 
The Gamer
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Just for gamer Girl :D
» I am a gamer, like my father before me....
» Weird Gamer Guy makes a comeback
» Retro Gamer
» What FFa thinks of this term "Laming"

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
[Mvmt] - The Movement Online Gaming Network*  :: Rally Central :: YOU-tube it-
Jump to: